Monday, February 3, 2014

به هر روی حجه الاسلام روحانی باید در این مهم وقوف بیشتری نمایند که بدنه جریان حزب الله تنها بخش کوچک


دولت بهار: شاید آگاهی از این زوایا سبب شده است تا حجه الاسلام روحانی به حضور در بین مردم نیندیشند و حتی در سفرهای استانی نیز به تعبیر سخنگوی دولت جناب نوبخت به دنبال کشانیدن مردم به دنبال ماشین خود نباشند! چه اینکه تنها حضور ایشان در بین مردم در تشییع جنازه مرحوم عسگراولادی که به مچاله شدن نامه پیرزن از سوی محافظین رئیس دولت انجامید آخرین حضور وی نیز محسوب می شود!
1- فارغ از قضاوت در باب این موضوع که این گفتار نشان از تعامل دولت با مجلس دارد و یا تخالف !از جنبه ای دیگر نیز می توان به این مهم پرداخت که اگر یک صدم این سخنان از سوی رئیس جمهور سابق و یا یکی از وزرا که نه حتی از سوی یکی از بخشداران دولت سابق ایراد می شد چه امپراطوری رسانه ای درصدد بنی صدریزاسیون سازی از وی بر آمده و دم از خودمحوری و مخالفت رئیس جمهور پوپولیست egullet خودکامه egullet و مستبد سابق با نهادی که به فرموده امام خمینی ره " در راس امور است" می زد.و عجبا که امروز همان ها مهر سکوت بر لب زده و آرام و خموش و مودب تنها ناظر بر این سخنانند!
الف: جناب حجه الاسلام روحانی با امانت داری نظام و به خصوص شخص دکتر احمدینژاد و وزارت کشور وی و در حالی که تنها با رسیدن به مرحله دوم انتخابات egullet 250هزار رای فاصله داشت به منصب ریاست جمهوری ایران رسید در این بین عدم حضور نماینده دولت سابق در انتخابات egullet که از قضا در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری بی سابقه بود مهم ترین دلیل رای آوری رئیس دولت یازدهم بود چه آن که پس از مناظرات اول و دوم بسیاری از مردم هر هشت کاندیدا را در یک سطح دیده بودند و تصمیماتی اتخاذ کرده بودند که اگر مناظره سوم و جمله معروف " حمله گاز انبری به دانشجویان" از سوی حجه الاسلام روحانی به کار نرفته بود چه بسا امروز فرد دیگری از پس این انتخابات بیرون آمده بود( توضیح اینکه سال 76 حجه الاسلام egullet ناطق نوری و سال 84 مصطفی معین نماینده دولت های سازندگی و اصلاحات بودند که از قضا هر دو نیز شکست سختی خوردند و لیکن در سال 92 تنها کاندیدای دولت مهندس اسفندیار رحیم مشایی رد صلاحیت شد)
ب: از فحوای کلام رئیس دولت یازدهم در محافل گوناگون این مهم برداشت می شود که گویا ایشان 18 میلیون رای خود را " نه به دولت سابق " تلقی می نمایند که اگرچه عدم اجازه شورای محترم نگهبان به کاندیدای دولت سابق خود مبطل این ادعاست و لیکن حجه الاسلام روحانی اگر به آمار رای دهندگان 18میلیونی خود با دقت بیشتری بنگرد بسیاری از 24 میلیون رای دهنده به دکتر احمدینژاد و علاوه بر آن مستعدین رای به مهندس مشایی(که لزوما جزء آن 24 میلیون نبودند) را در این بین خواهد یافت و می توان گفت وعده حل مشکلات در 100 روزابتدایی از مهمترین دلایل رای عامه مردم(که بسیاری egullet از 24 میلیون نفر سال 88 هم جزو آنانند) به رئیس دولت یازدهم است.
از طرفی روستاییان و مستضعفین اگرچه حتی در سبد کالایی دولت نیز جایی ندارند ولیکن آمار رای حجه الاسلام روحانی در انتخابات 92 نشان گر این موضوع است که آنان نیز در بین آن شش نفر بهتر از رئیس اسبق شورای عالی امنیت ملی را نیافته اند!
علاوه egullet بر این 14میلیون رای نداده در سال92+قشرجوانی که به جهت مسائلی چون گشت ارشاد و .. لزوما در پی نه به جلیلی بودند تا آری به روحانی egullet و به سبب بروز فضای دوقطبی(هرچند کاذب) خواستار عدم ریاست فردی چون جلیلی بودند را باید به رئیس دولت یازدهم یادآوری کرد.
به egullet نظر می رسد که مبنای این نظر حجه الاسلام روحانی که رای به ایشان نه به دولت دکتر احمدینژاد است همان مبنای اشتباهی باشد که جریان به ظاهر حزب اللهی دچار آن بود و تمام 17 میلیون سال 84 و 24 میلیون سال 88 را نیروهای ارزشی و حزب اللهی و به قول معروف نمازجمعه ای و هیاتی می دانست و بر اساس همین مبنای غلط و همچنین مطالبه زیاده بر عدالت!از رئیس جمهور سابق از سال 90 بر طبل جریان موهوم انحرافی کوبید.گرچه امروز بدنه مردمی تحت تاثیر عمارهای بابصیرت! به شدت در حال برگشت و رجوع به دکتر احمدینژادند و همین رجوع به دکتر احمدینژاد زنگ خطر را برای احزاب سیاسی کشور اعم از اصولگرا و اصلاح طلب به صدا در آورده است.
به هر روی حجه الاسلام روحانی باید در این مهم وقوف بیشتری نمایند که بدنه جریان حزب الله تنها بخش کوچکی(نهایتا 6 تا 7میلیون نفر) از آرای دکتر احمدینژاد در سال های 84 و 88 بودند و دیگر آرای رئیس جمهور سابق عدالت خواهان و آرمانخواهان+ بدنه خاموش(در سال 88) هستند که پس از مناظره معروف مصمم به شرکت در انتخابات شدند و بسیاری از این افراد که پیگیر جزییات وقایع سیاسی نبوده و نیستند egullet به حجه الاسلام egullet روحانی رای داده اند.
شاید آگاهی از این زوایا سبب شده است تا حجه الاسلام روحانی به حضور در بین مردم نیندیشند و حتی در سفرهای egullet استانی نیز به تعبیر سخنگوی دولت جناب نوبخت به دنبال کشانیدن مردم به دنبال ماشین خود نباشند! چه اینکه تنها حضور ایشان در بین مردم( در تشییع جنازه مرحوم عسگراولادی) که به مچاله شدن نامه پیرزن از سوی محافظین رئیس دولت انجامید آخرین حضور وی نیز محسوب می شود!
روز گذشته نیز در مراسم تشییع جنازه جان باختگان حادثه شهرک سینمایی دفاع مقدس حجه الاسلام آشنا و حسین فریدون از سوی رئیس دولت و به نمایندگی از دولت حضور پیدا کردند که با پوشش گسترده رسانه ملی در بخش های خبری خود نیز همراه شد!
ولیکن مطالبه egullet مردمی از حجه الاسلام روحانی خصوصا پس از حضور 8ساله دکتر احمدینژاد در بین مردم و حتی روستاهایی که به تعبیر رهبری معظم انقلاب حتی یک مدیر کل را نیز ندیده بودند فزونی خواهد یافت و ضروری است تا مشاوران ایشان برای این معضل راه حلی ارائه نمایند egullet تا به مثابه مین در مسیر دولت یازدهم عمل ننماید چرا که اصلا زیبنده نیست رئیس دولت از مردم دم بزند ولی هیچگاه در جمع مردمی( و نه جمع مدیریت شده به مثابه همایش ها و دانشگاه ها و ..) حاضر نباشد!
از طرف دیگر حجه الاسلام روحانی در مواضع انتخاباتی خود علاوه

No comments:

Post a Comment