Wednesday, January 29, 2014

البته ما فقط نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان تنها ثروت خوزستان ندیده ونمی بینیم وسعت جغرافیای مردم خو


تصویری گویا و دردناک از تبعيض و يادآور حال و روز بی کسی بهبهان 2116 . ================== اين وبلاگ با نيتي خير خواهانه آرزو دارد با افزايش آگاهي هاي خود و كاربران گرامي گامي هر چند كوچك در جهت رشد و تعالی بهبهان 2116 و همچنين جبران كوتاهي هايي كه خود و گذشتگانمان در حق اين شهر روا داشته ايم بردارد و مسئولين و خدومين شهر را نسبت به زوايايي از مشكلات شهر كه ممكن است به هر دليلي ديده نشده باشند هوشيار ساخته و كمكي باشد در جهت رفع اين مشكلات . روح وبلاگ غالبآ انتقادی و پیشنهادی است و انتقاد به همراه خود دلخوري و مقاومت مي آورد . پيشاپيش از كليه عزيزاني كه ممكن است خود را مخاطب انتقادهاي وبلاگ بدانند 2116 پوزش طلبيده و اطمينان ميدهم اين وبلاگ با هيچكس و هيچ گروهي مشكلي نداشته و آرزوي سربلندي مردم و مسئولين محترم بهبهان را در سر مي پروراند . ================== عزیزانی که تمایل به انتشار مطلب در وبلاگ دارند می توانند مطلب خود را به آدرس ای میل ذیل ارسال فرمایند . مطلب ارسالی به نام فرستنده در وبلاگ قرار داده خواهد شد . sobh.bbn@gmail.com ================== هرگونه استفاده از مطالب و نوشته های این وبلاگ مشروط به ذکر منبع مجاز خواهد بود .
ورزش بهبهان
سايه روشن ارگان (سراكو)
خبرگزاري فارس
بهبهو یه نه حقشن . میتو قشنگ ترین شهر ایران وبو . نوالیم ایچنی عقب بیفتی . نوالیم کسی ته ای شهر خوبه بد کار بکا . خومو هم خوب کار کنیم .مشکلاتی که ته شهر و ته مل ه هامه هه تا رفع نوبیده پیگیری مودبانه 2116 و با متانت بکنیم . وظیفه مسئولین خدمت رسونی ا مان و وظیفه ما پیگیرین و البته ای کار خوبی هم وبی ا زحمتاشه قدردونی کنیم .
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان سفر استانی رییس جمهور به این استان را ویژه ارزیابی کرد و گفت: سفر رییس جمهور به خوزستان از نگاه ویژه ای قابل بررسی است و آن نگاه نگاه جایگاه اقتصادی و نقش خوزستان در اقتصاد ملی است.
بر این اساس حضور رییس جمهور در استان خوزستان 2116 هم باید به صورت ویژه ای دیده شود مردم حق دارند رییس جمهور در استانی حضور پیدا کند که بیش از 80 درصد درآمد و ثروت کشور در آنجا وجود دارد و کشور ایران را حمایت می کند. او ادامه داد:
البته ما فقط نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان تنها ثروت خوزستان ندیده ونمی بینیم وسعت جغرافیای مردم خوزستان و نقش آنها در دفاع از کشور را مهمتر از هر موضوع و ثروت می بینیم. این مردم که دین خود را به اسلام ادا کرده اند حق دارند که رییس جمهور در اولین سفر استانی خود به استان شان سفر کند. نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات مردم خوزستان گفت:
مردم انتظار دارند که آب کارون که یکی از بزرگترین ثروت های ملی است با اولویت خوزستان در نظر گرفته شود. اگر از سرچشمه های کارون برای مصارف شرب مردم ایران آب برده می شود برای ما افتخار است اما در بخش کشاورزی اولویت با ما است. شریعتی اضافه کرد:
اگر خوزستان خشک و بیابانی شود کل ایران با خسارت جبران ناپذیری مواجهه می شود بنابراین مدیریت بحران آب از درخواست های اصلی مردم این استان است. این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مشکل بهداشت و درمان و سلامت مردم خوزستان را نیز یکی از مهمترین مسائل این استان عنوان کرد و گفت:
آلودگی آب شرب در استان خوزستان آنچنان بالا است که اکثر بیمارهای واگیردار و سرطانی حرف اول را در استان می زند. انتظار ما از آقای رییس جمهور این است که به مسئله آب شرب توجه کند. نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی به سابقه فرهنگی خوزستان و دانشگاه جندی شاپور اشاره کرد و افزود:
خوزستان از سابقه غنی فرهنگی برخوردار است اما در این زمینه ها دچار مشکلاتی است. میراث فرهنگی آنچنان که باید به استان خوزستان توجه کافی نمی کند. شریعتی اشتغال را نیز یکی از مشکلات بزرگ استان خوزستان برشمرد و عنوان کرد:
مردم انتظار دارند رییس جمهور با حمایت های ویژه خودش بتواند اشتغال را در حد استحاق 2116 مردم خوزستان به ویژه مردم حوزه انتخابیه بهبهان ایجاد کند./ برچسب ها: شریعتی , نماینده بهبهان , بهبهان , عقب ماندگی بهبهان ابزار بوکمارک
ابزار و قالب وبلاگ بیست تولز ابزار به اشتراک گذاری مطالب ب هی مهربونی ا ی ی هدیه ه دیم . بهی دنبال پیشرفت و زندگی بهتری بیم . پیشرفت هر کمو ما پیشرفت خومو بدونیم . دس یی بگریم و سه خوما همسایما شهرما و زندگیمو ارزش قائلی بیم .
تیم بهبهان قهرمان مسابقات هندبال بانوان خوزستان شد
بدون ايران پيش از اسلام شناخت ايران اسلامي به نتيجه نخواهد رسيد
مهر 1392


No comments:

Post a Comment